Minőség

Cégfilozófiánk középpontjában az ügyfelek igényeit szem előtt tartó minőségi szolgáltatás áll. Lényeges, hogy munkatársaink ismerik, magukénak vallják és betartják a minőségirányítási rendszer követelményeit, és munkavégzésük során a minőségi szemlélet a meghatározó. A Társaság a minőség továbbfejlesztése céljából valósította meg és működteti az ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert. A Társaság felelőssége kiterjed azokra az üzleti partnerekre is, akik alvállalkozóként vesznek részt, a megbízok részére nyújtott szolgáltatások teljesítésében. Ennek érdekében csak olyan alvállalkozókat foglalkoztat, akik a szigorított minőségi elvárásoknak mindenben megfelelnek. A követelmények teljesítését a cég folyamatosan ellenőrzi és – rangsor felállítása mellett – dokumentált formában végzi minősítésüket.
ISO tanusítvány